ברגע האחרון: אבי מעוז הצטרף לסמוטריץ' ובן גביר

אבי יעקב No Comments on ברגע האחרון: אבי מעוז הצטרף לסמוטריץ' ובן גביר

שוב נתניהו בוחש במפלגות הימין: לאחר לחץ כבד שהפעיל על נעם, היא החליטה לרוץ במפלגה אחת עם סמוטריץ' ובן גביר, ואבי מעוז יקבל את המקום ה- 11

אבי מעוז צילום: פלאש 90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (רביעי) החלו המפלגות בהגשת רשימותיהן לבחירות לכנסת ה-25, לוועדת הבחירות המרכזית. ההרשמה תיסגר מחר (חמישי) בערב. הבחירות עצמן יתקיימו כזכור בעוד כחודש וחצי, ב-1 בנובמבר.

לאחר לחץ כבד שהופעל מצד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על מפלגת נעם בראשות אבי מעוז שלא תרוץ לבד, מחשש לשריפת קולות למחנה הימין, מעוז הודיע על הצטרפותו למפלגתם המאוחדת של סמוטריץ' ובן גביר, והוא יקבל את המקום ה- 11 שריאלי בסקרים.

ממפלגת נעם נמסר: "לאחר ישיבה ממושכת עם רבני המפלגה הוחלט להיענות לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו להצטרף לאיחוד בציונות הדתית במקום ה-11 בבלוק טכני".

מוקדם יותר השבוע אמר סמוטריץ' ל"קול חי" כי נעם צריכה ללמוד לוותר, ולקחת את המקום ה- 11. "יש להם משקל סגולי חשוב. שמרנו להם את המקום ה 11, הוא ריאלי בכל הסקרים, ואנחנו מקבלים תמיד יותר מהסקרים. אני הצעתי להם לחתום לפני בן גביר, אז הם היו מקבלים מקום טוב יותר. אני ואיתמר ויתרנו, מותר גם לאבי מעוז לוותר" אמר סמוטריץ', וכך אכן קרה לבסוף.



0 תגובות